top of page

Laatupolitiikka

 

Keltsun katsastus Oy on Kouvolan  talousalueella toimiva katsastus- ja asiantuntijapalveluja tuottava yritys.

Tuotamme kuluttaja- ja yritysasiakkaillemme ajoneuvojen katsastuspalveluita,  sekä tämän laatukäsikirjan soveltamisalan ulkopuoleisia palveluita.

Yrityksen toiminnan ja menestymisen kannalta tyytyväiset asiakkaat ovat ensiarvoisen tärkeitä. Mittaamme asiakkaidemme tyytyväisyyttä asiakaspalvelun parantamiseksi. Tavoitteenamme ovat pitkäkestoiset asiakassuhteet ja tasalaatuinen asiakaspalvelu. Toimintamme parantamiseksi panostamme vuorovaikutukseen asiakkaiden kanssa ja pyrimme reagoimaan asiakaspalautteisiin viipymättä. Noudatamme toiminnassamme ISO 9001:2015 standardin vaatimuksia.

Tehtävämme on parantaa ajoneuvojen liikenneturvallisuutta ajoneuvojen teknistä kuntoa valvomalla. Toimimme viranomaismääräysten ja muiden sidosryhmien vaatimusten mukaisesti. Katsastustoiminnan tärkeä tavoite tehtävä on ympäristökuormituksen ja energian kulutuksen vähentäminen.

Keltsun katsastus  Oy:n tärkein voimavara on motivoitunut, asiakaspalveluhenkinen ja ammattitaitoinen henkilöstö. Sen ammattitaitoa ylläpidetään ja kehitetään säännöllisellä koulutuksella.

Keltsun katsastus Oy:n perusarvoja ovat paikallisuus, asiantuntemus, oikeudenmukaisuus ja yhteiskunnallisen vastuun kantaminen. Mainitut perusarvot ja periaatteet ohjaavat toimintaamme kanssakäymisessä asiakkaiden ja sidosryhmien kanssa. Tuomme esiin havaitsemamme ongelmat ja otamme vastuun tekemistämme päätöksistä.

Laatupolitiikassa on kuvattu keskeiset perusarvot ja periaatteet, joita Keltsun katsastus  Oy:n johto ja koko henkilökunta pitää tärkeinä. He tuntevat ja ymmärtävät laatujärjestelmän sisällön ja toiminta-ajatuksen, sekä ovat sitoutuneet noudattamaan sitä.

 

Laatija: Esa Lanki, Toimitusjohtaja

Päiväys: 28.01.2024

bottom of page